Reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny. Czas
na reklamację z tytułu rękojmi to 2 lata.
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:
• pisząc na nasz adres mailowy zwroty@delsanto.pl
•w formie pisemnej kierując reklamację na nasz adres.
Składana reklamacja, powinna zawierać:
• Twoje imię i nazwisko oraz adres,
• paragon, fakturę lub inny dowód dokonania zakupu,
• opis reklamacji oraz podanie Twoich oczekiwań.
Wysyłany, reklamowany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony - zapakowany w
karton lub kopertę oraz oklejony taśmą.
Adres do odesłania reklamowanego produktu:
Sklep Del Santo
Maków, ul. Średnia 58
26-640 Skaryszew
Kiedy rozpatrzenie reklamacji będzie pozytywne, Sprzedający jest zobligowany do naprawy zepsutego towaru lub wymiany na nowy- odstępstwem jest niedostępność produktu. W takim przypadku Klient ma prawo do wyboru produktu w podobnej kategorii cenowej. W przypadku, gdy zwrot lub wymiana nie jest możliwa Sprzedający zwróci koszty transakcji, które poniósł Klient.
Sprzedający ma obowiązek do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
Informujemy także o możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu poprzez platformę
http://ec.europa.eu/consumers/odr Platforma ODR stanowi wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do
pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.